torstai 19. tammikuuta 2012

30 days - Day 2

Päivä 2: Oletko tyytyväinen pituuteesi?


Olen n.167 cm pitkä, eli mielestäni niin perus ja average kun vaan suomalainen nainen voi olla. Olen siis ihan tyytyväinen pituuteeni, tosin en ole koskaan sitä juuri miettinyt, sillä en ole ollut erityisen lyhyt tai pitkä missään vaiheessa elämääni. Minua ei haittaisi olla lyhyempi, eikä elämäni varmasti olisi yhtään sen erilaisempaa jos olisin pari senttiä pidempi. Tämä on siis helppo - olen tyytyväinen, koska en keksi mitään syytä miksen olisi :)




P.S. ihan asiaan liittymättä - torstait ovat ihan mahdottomia päiviä pitää kalorit alle 1500:n! Sama juttu oli viime viikolla. Herään aikaisin, olen koko päivän liikenteessä, syön yliopistolla, menen töihin... Ainoa hyvä puoli on se, että kävelyä tulee 9-12 km, ja yritän kyllä vielä pyöräilläkin illalla... mutta silti! Onneksi näitä päiviä on vain yksi viikossa :)






Kuva: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti