sunnuntai 22. tammikuuta 2012

30 days - Day 5

Päivä 5: Miksi haluat pudottaa painoa? Teetkö sen itsesi vuoksi?


Haluan pudottaa painoa, koska hoikempana olen terveempi ja paremmassa fyysisessä kunnossa, näytän paremmalta, vaatteeni sopivat minulle paremmin, ja olen itsevarmempi (vaikka se ei kyllä varsinaisesti ole mikään ongelma :)). Koska rakastan vaatteita, en halua että paino rajoittaa minua pukeutumasta niihin vaatteisiin joihin haluan. Ja, vaikka saattaa kuulostaa tyhmältä, haluan, että ulkonäköni vastaa luonnettani. Olen ahkera, päättäväinen, päämäärätietoinen, ja aikaansaava ihminen, enkä halua näyttää siltä että terveyteni ja ulkonäköni ei kiinnosta minua, tai että en saa pidettyä itseäni hyvässä kunnossa.

Ja kyllä, koen että teen tämän täysin itseni vuoksi, vaikka haluankin että ihmiset, joiden arvostus merkitsee minulle paljon, voivat olla ylpeitä minusta. Ihmiset, joista en välitä, voivat sitten ajatella mitä haluavat, eikä se maailmaani muuta. Tosin myönnän, että onhan se ihan totta etten haluaisi kenenkään pitävän minua saamattomana, laiskana tai ihmisenä, jolla ei ole itsekuria, koska nämä ovat piirteitä joista en itsekään innostu muissa ihmisissä. Ehkä ainoa ihminen kenen takia (itseni lisäksi siis) tätä voisin tehdä on avomieheni, vaikka hän vartalostani pitääkin, ja tietysti (toivottavasti) minulle siunaantuvat omat lapset (tulevaisuudessa :)), koska haluan olla hyvässä fyysisessä kunnossa niin raskausaikana, kuin sitten äitinäkin. Mielestäni se on äidin velvollisuus :)


Ehkä "vähän" lapsellinen teksti, mutta on siinä jotain perääkin :)

Niin, ja aamupaino oli yllätyksekseni 74,8 kg! Pääsin ruksaamaan toisen ruudun sivupalkistani, ja kokonaispudotus on nyt siis 2,4 kg :) JEE!

2 kommenttia:

  1. Heippa! Tykkään blogistasi hirmuisesti, jään seuraamaan ja taistelemaan kiloja vastaan samaa tahtia kanssasi :) Saanen kopioida sulta ton 30-days haasteen, hyvä työstää sekä kroppaa, että mieltä :)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos, tällaista palautetta on ihana saada! :) Tsemppiä kovasti myös sinulle! :)

    VastaaPoista